novellaren

Direktlänk till inlägg 9 december 2012

NY NOVELL!!

Av Novellaren - 9 december 2012 01:36

HEJSAN HOPPSAN!


Jag har REDAN tröttnat på den andra novellen så ska göra en ny.

Whatever, huvudpersonerna ut om Justin och han kompisar är:


Julia Jones

Smeknamn:  Lia eller JuJu

Ålder: 17 år (född 16 juli 1995)

Syskon: Erica Jones 18 år, Johannes Jones 16 år,  Stella och Nellie 5 år och Liam Jones 3 år

Intresse: Dans och sjunga

Spelas av: Selena Gomez

 

Erica Jones

Smeknamn: Eri eller E

Ålder: 18 år (född 11 november 1994) 

Syskon: Julia Jones 17 år, Johannes 16 år, Stella och Nellie 5 år och Liam Jones 3år. 

Intresse: Målning och mode

Spelas av: Demi Lovato

 

Johannes Jones

Smeknamn: JoJo eller Jones

Ålder: 16 år (född 8 januari 1996)

Syskon: Erica Jones 18 år, Julia Jones 17 år, Stella och Nellie 5 år och Liam Jones 3 år.

Intresse: Fotboll och hockey

Spelas av: Austin Mahone

 

Stella och Nellie Jones

Smeknamn: (Stella) Ella eller Tella (Nellie) NeNe eller Ellie

Ålder: 5 år (födda 6 april 2007)

Syskon: Erica Jones 18 år, Julia Jones 17år, Johannes Jones 16 år och Liam Jones 3år. 

Intresse: Rida och teater

Spelas av: Ashley och Mary-Kate Olsen (när de var små)

 

Tami McCountry (Julias BFF)

Smeknamn: Tam

Ålder: 17 år

Syskon: Jacob McCountry 10 år

Intresse: Sång och dans

Spelas av: Miley Cyrus

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Jahap, då fick ni reda på det..

 

Puss :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Novellaren - 9 december 2012 18:33

- Johannes trillade ner för trappan och bröt benet, sa mamma.  - Kommer han bli bra? frågade jag medans en tår rann ner för kinden. - Ja, det kommer han, sa hon och då var det som om en lättnad. Mamma åkte till sjukhuset med Jojo, medans hon var ...

Av Novellaren - 9 december 2012 12:21

- Julia! ropade mamma från köket.  - Kommer, sa jag och gick ner för trappan. Jag tog upp min mobil och tittade om Tami hade messat.  - Julia, när går du till skolan? sa hon och jag mig en macka.  - Snart, sa jag och satte mig vid bordet. Erica...

Av Novellaren - 20 november 2012 18:45

        När Bella och Em ätit upp gick vi till bilen och åkte hem. Em och Bella sprang till huset i förväg och jag tog deras väskor och la in i hallen, sen gick jag in ut i trädgården. * RIIIIING!* lät det från min mobil och jag såg att det va...

Av Novellaren - 16 november 2012 18:35

          -Bella, Em! ropade jag från hallen, dem kom springandes.  - Mhm? frågade Em. - Vi ska till skolan nu, sa jag och gav dem deras jackor och skor. Dem tog på sig det och vi gick ut. Det var inte så långt till deras skola så vi gick d...

Av Novellaren - 11 november 2012 18:55

Mikaela McCountry är 17 år och kommer från Stratford, Ontario, Canada och har två små syskon Emily och Bella som är 6 år och en lillasyster Alexandra som är 14 år  , deras mamma heter Shara och är 35 år, deras pappa heter Jacob och är 36 år. Mikaela ...

Presentation

En novellblogg
aktuell novell:
In Real Life

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards